Sunday, August 1, 2010

Jänniä juttuja




Mun koti on kyllä hassu paikka, ihan tuntuu kuin välillä olisin ihmemaassa. Yksi nallekin on ihan jättikokoinen. Mutta eihän se super-Tinkaa haitannut, valloitin sen! Toi nalle on kyllä yksi mun veikan suosikeista, mutta onneksi se antoi munkin vähän leikkiä sen kanssa.



Vaikka mä oonkin supertyyppi, niin tänään kyllä pelästyin aika paljon. Olin äipän kanssa ulkona, ihan tossa meidän nurtsilla ja justkasin yhen kiltin Laku-koiran kanssa. Sitten siitä ohi kulki joku iso koira ja se alkoi haukkua meille, tai ilmeisesti sille mun kaverille, tosi kovaa. Mä pelästyin ihan mielettömästi ja juoksin ihan jättivauhtia kotiovelle. Äippä tuli mut onneksi heti siitä hakemaan ja otti syliin, se tuntu tosi hyvältä. Kai mä saan jookosta olla vielä välillä ihan vauva ja pelätä pikkasen vaikka oonkin jo tosi iso? No, ei mulle siitä mitään traumoja jääny, mentiin vielä takas nurtsille ja tein sitten pissat ja kakat sinne. Siitä saa aina hurjasti kehuja ja haleja, oon huomannu:)

Päikkäreitä me nukuttiin sitten vähän niinkuin kerrossängyssä oltais oltu, mä tietenkin alasängyssä kun en osaa vielä kiivetä yläsänkyyn. Mutta jatkan huomenna hyppyharjoituksia, pääsen jo aika korkeelle ja ihan kohta sohvallekin!




Oon leikkiny ja juossu tänään tosi paljon, ilmeisesti ideana olis että mun pitäis sitten nukkua paremmin yöllä. No, katotaan nyt. Yöllä on kyllä tosi kiva riehua, ihan kuin koko koti olisi mun vallassa ja saan tehdä mitä huvittaa.

Terkkuja mun siskoille ja veikalle, toivottavasti teilläkin on kaikki tosi hienosti:)

Tinka

No comments: