Friday, August 6, 2010

Ensimmäinen viikko




Mä tulin viikko sitten kotiin Heinolaan mun syntymäkodista Laukkoskelta ja tää on ollut huisin hieno viikko. Mun koko aika tosin menee ton mutsin ja ihmissiskon opettamiseen. Ne ei vielä ole tienneet mimmoista on elää glennin kanssa. Onneks mä olen myös kova tyttö nukkumaan, en mä muuten jaksaisi.
Tällä viikolla mä opetin että tietty mä haluun pissiä ulos ja mut on sinne päästettävä. Sitten mä olen opettanut puutarhanhoitoa, noi ei ole tajunneet kuinka paljon niillä on rikkaruohoja!
Mulla on naapurissa iso koirakaveri Rino. Noi hupsut ihmiset on laittaneet siihen väliin jonkun aidan, mä näytin niille miten sen alta kaivetaan tunneli. Tosin ei vielä Rinon kans ehditty kaivaa mut sovittiin kyllä miten se tehdään.

Mun lempipuuhaa on ollu näyttää mutsille ja siskolle että mä osaan kiivetä, hypätä, kaivaa ja juosta lujaa. Ne tykkäis leikkiä mun kans leluilla mut musta on vielä paljon hauskempaa juosta hippaa!
Tänään mun oli ihan pakko vähän murista mutsille kun se pakotti mut tulemaan sisään kesken kivan leikin. Se sanoi ettei noin pienet pennut vielä murise mutta hohhoijjaa, se ei vaan tiedä vielä kun ihan vähän. Mitähän se tarkoitti sillä ettei mun kannattais kukkoilla sille? Varmuuden vuoksi annoin sille pusun , siitä pusuttelusta mä kans tykkään ihan kauheesti.
Mä lähetän kauheesti terveisiä Leena-mammalle sekä kaikille siskoille ja veljelle!

1 comment:

ElsaGee said...

Hyvin on siis yhteiselonne alkanut:) Glennityttö laittaa asiat järjestykseen ! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita...terveisin Elsaglenni Espoosta & Co