Saturday, July 31, 2010

Hei kaikki, minä olen Tinka!



Hei kaikki, minä olen Tinka, Marfidal Cream Tea. Olen vielä ihan pikku-glenni (siis kaikkien muitten mielestä..) Mun elämässä on tapahtunu nyt kaikkea jännää. Asuin perjantai aamuun asti mun siskojen ja veljen kanssa ja sit mut haettiin uuteen kotiin. En edes malttanut nukkua autossa, koska siellä tuoksui ihan erilaiselle kuin yleensä ja olis ollu kaikkea kivaa tutkittavaakin! Kotipihalla mua ootti sitten Romeo, mun isoveikka. Olin nähnyt sen jo joku viikko sitten, mutta se ei kyllä kauheesti innostunu mun seurasta silloin, eikä kyllä innostu oikein vieläkään...



Toisaalta mä kyllä jo tiiän, että se taitaa ainakin ihan pikkasen jo tykätä musta:) Se ihan selvästi heittää mulle palloa välillä ja sit se pyörittää mua karusellissä. Voitteko uskoo, mun veikka keksi ihan oman karusellin! Se menee niin, että otan kunnolla kiinni sen sellasesta pehmeestä pallosta ja sit se ottaa kans ja juoksee ja ravistelee palloa ja mä roikun kyydissä:) Musta se on tosi kivaa! Äippä on kyllä välillä aika kauhuissaan meidän menosta, se sano että mä oon muka vielä liian pieni noin rajuihin leikkeihin. Höpöhöpö, mä oon super-Tinka!

Mä oon jo nähny monta isoa koiraa pihalla ja käyny moikkaamassa niitä, ne on kaikki ollu tosi kilttejä mulle, oon varmaan niin söpö ettei kukaan voi mua vastustaa:) Sit mä oon ollu kylvyssä, sekin oli ihan kivaa hommaa. Romeokin tykkää olla siellä, ehkäpä me voidaan joku päivä mennä vaikka yhessä, hauska idea! Sit mä oon tutkinu kaikki paikat ja syöny hyvin. Tulee muuten ihan uskomaton nälkä, kun riehuu pitkin päivää ja koko ajan tapahtuu jotain uutta!

Mun koti on aika kiva paikka, kun täällä on hirmusti kaikkia leluja. Suurin osa on kyllä kuulemma Romeon, mutta kyllähän mä nyt niitä saan lainata.. Pari kertaa veikka vähän murisi mulle, kun yritin ottaa sen lelua, mutta eiköhän se siitä rauhoitu. Hurmaan senkin vielä lopullisesti joskus myöhemmin, nyt kävin kostoksi pissaamassa sen sänkyyn, hih! Pihalla me ollaan juostu jo kilpaa, ihan en vielä voittanu, mutta hyvin pysyin perässä. Siis ihan mielettömästi on ehtiny tapahtua parissa päivässä, mitäköhän kaikkea elämä vielä tuokaan tullessaan?


Tinka

No comments: