Tuesday, July 20, 2010

Kesäkuulumiset

Terve taas kaikki kaverit!

Oon viettänyt tässä niin kiireistä glennielämää, etten oo ehtinyt kuulumisiakaan kirjoitella.

Mä vietin alkukesästä pari viikkoa lomalla, kun noi mun ihmiset lähti jonnekin ulkomaille (missähän se on?). Mä olin itse siis hemmottelulomalla itä-Suomessa mummon ja papan luona. Voi pojat, että sain kyllä paapomista urakalla. Oli aika rankka paluu arkeen omien ihmisten luo, kun ei ne osaa paapoa ollenkaan niin hyvin! Nyt oon kyllä kuullut taas mutinaa mökistä, joten ehkäpä pääsen kohta uudestaan lomalle! Siellä on kans ihan parasta, kun saa juosta vapaana ympäri pihaa. Täysiä, täysiä, uudestaan ja uudestaan!!


Nyt on kyllä ollut mulla ainakin tosi lämmintä viime päivät. Ei oikein ulkonakaan kiinnosta olla, kun tulee niin kuuma. Ihmiset yritti mua saada yksi päivä veteen! Voitteko käsittää. Kauheeta! Siellähän kastuu. Hyi.

No comments: