Thursday, July 22, 2010

Jaahas, liittyyköhän toi kirpun kokonen kaveri mun elämään?

Huh huh, ollaan oltu reissussa monta päivää ja arvatkaa mitä mun äippä teki mulle? No se vei mut Leena-mamman luokse. Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, yleensä sinne meneminen tarkoittaa jotain kivaa (muistan treffit Mollyn kanssa vieläkin...). Mutta tänään siellä oli sellanen pikkunen otus. En mä tiiä mikä se oli, mutta ite se käveli, välillä kyllä vähän hassusti, mutta kuitekin. Ja sit se yritti seuratakin mua, joutu kyllä aluksi vähän komentamaan ettei se tuu liian lähelle!



Äippä sanoi että se on Tinka, mun pikkusisko ja että SE MUUTTAA MEILLE! En kyllä ihan vielä usko sitä, koska kuitenkin mentiin äipän kanssa kaksistaan kotiin ja jätettiin SE Leena-mamman luokse. Äipällä on kyllä joskus omituinen huumorintaju, kun se yrittää juksuttaa mua tollasella asialla.



Kattokaa nyt sitä, eikö oo vähän hassu?



Jos äippä ei juksuttanutkaan, niin mitenköhän mun kotirauhalle käy? Ja mun kaikki lelut? Mitäs jos se hajottaa ne? Ja saako se osan mun herkuista? Kyllä alkaa nyt ahistaa jo vähän valmiiksi... Mun äippä on kyllä aika hyvä tyyppi, joten eiköhän se jotenkin saa tän asian järjestykseen. Ja yksi asia on ainakin hyvä, jos se nyt oikeesti tulee meille, niin se on niin pieni, ettei pääse sänkyyn eikä sohvalle ite. Saan siis edes vähän omaa rauhaa:)

Romeo

No comments: