Monday, September 29, 2008

Mua stressaa!

Hei kaverit, nyt ei oo yhtään kivaa. Vaikka mä oonkin ihan äijä, niin nyt mua kyllä stressaa. Mun herkkä koiranmieli on jotenkin järkkynyt tästä kaikesta muuttotouhusta. Kämppä on täysi outoja laatikoita, mitkä haisee vieraalle. Ja sitte meiän tavarat vähenee ja menee niihin laatikoihin. Viikonloppunakin äippä ja iskä lähti vähän väliä tavaroita mukanaan. Mua aina välillä pelottaa että ne unohtaa mut tänne yksin! On ollu niin huono olo, että on ollu pakko välillä vähän jopa oksentaa. Ihan selkeetä stressiä siis, vai mitä sanoo tytöt?

Pääsin kyllä parikin kertaa mukaan ns. uuteen kotiimme. En ihan vielä ymmärrä mitä se tarkoittaa, mutta yks juttu siellä ainakin oli hieno. Siellä on sellanen näköalaparveke, lasia alas asti eli mulla on ihan mielettömät näkymät. Siitä tulee varmasti mun lempipaikka, koska tykkään niin kovasti seurailla muiden ihmisten (ja koirien) elämää. Äippä jo naureskeli, et mulle pitäis hommata kiikarit, niin voisin ryhtyä tirkistelijäksi;)

No, joka tapauksessa. Kuulemma ensi viikonlopun jälkeen tämä hässäkkä on ohi. Äippä on kyl kovasti helliny mua ja antanu mulle pusuja, jotta mulle tulis parempi mieli. Multa ei nyt pusuja irtoa ennenkuin oon ihan varma et mua ei unohdeta ja pääsen mukaan uuteen kotiin.

Romeo

No comments: