Monday, September 22, 2008

Voi yök yök!

Hei!

Tätä ette kyl usko, mulla oli täitä! Jotenkin oli kummallinen olo ja rapsututti ihan mielettömästi. Äippä alkoi sitten tutkia mua ja löysi kuulemma täitä! Ihmettelinkin et mikä sille tuli kun se irvisteli ja sille tuli sellanen puistatuskohtaus. Mut siis se ei voinu uskoa et mun turkista löytyneellä roskalla oli jalat, siitä se kohtaus. Ihmiset on kyllä hassuja.

No joka tapauksessa, äippä ja iskä sitten yhteistuumin laitto muhun jotain mömmöä, joka hais ihan kauheelta. Kait sitä nyt vähemmästäkin jotkut pikku ötökät kuolee... Mutta se kyllä tuntu heti auttavan, täit hävisi. Hyvä niin, ei kutita enää yhtään, oli se kyllä aika ärsyttävää.

Mietin vaan et mistä oikein oon saanu niitä... Ei olla käyty missään koirapuistossa ja enkä kyllä oo ees leikkiny pitkään aikaan kunnon painia kamujen kanssa. Kait ne on hypänny muhun jostain ohikulkeneesta koirasta.. sekunnin mietin et pitäiskö alkaa välttelee toisia koiria, mut äh, ei se oo kiva idea ollenkaan! Päätin siis unohtaa sen ajatuksen.

Meillä tapahtuu nykyään kaikkea. Ollaan kuulemma muuttamassa. En vielä tiedä et mitä se tarkottaa, siis oikeesti. Uusi koti? En mä minnekään halua muuttaa, tää koti on ollu tosi kiva. Toisaalta, mä varmaan voin saada uusia kavereita:) No katotaan millainen se uusi koti on, ehkä voisin vaikka harkitakin että viihdyn siellä! Kerron sitten lisää heti kun tiedän mihin mua ollaan taas viemässä.

Nauttikaahan kaverit syksystä!

Romeo

No comments: