Friday, July 18, 2008

Loman riemuja



Hei taas!

Mulla riittää lomalla aktiviteettia. Mökkireissun jälkeen lepäilin pari päivää kotona. Olinkin niin puhki että nukuin ne päivät, äippä sai herättää mut aina kun piti ulos lähteä, hih! No kuitenkin, seuraavaksi lähdettiin Keski-Suomeen yhteen saareen. Siellä odottivat uudet tuoksut ja temmellyskentät. Painelin metsässä menemään senkun kerkesin ja välillä tietenkin piti käydä uimassa.. ehkä noin puolen tunnin välein eli noin 20 kertaa päivässä. Äippä jo kiros että olin aina märkä kun halusin tulla käymään sisällä. Mut minkäs mä sille mahdan, kesä on kuiteski lyhyt, niin pitäähän sitä ottaa ilo irti aina kun mahdollista. Ettekö ookki samaa mieltä?

Vielä ollaan menossa mökille. Siellä sitten tapaan ystäväni Remun ja ehkä äippä laittaa mun esteradankin taas kuntoon. Nyt kuitenkin levätään taas pari päivää, äipällekin tuli hirvee flunssa ja se vaan makailee mun kanssa sohvalla. Pieni lipaisu poskelle piristää kyl aina senkin päivää;)

Romeo

No comments: