Thursday, May 7, 2015

Yksi Enda piristää päivän kuin päivän

Heips!

Minä  olen Enda, Marfidal Meomodo Wait For it. Olen jo iso tyttö, jo siis ihan neljä kuukautta vanha ;) Mutta olen ehtinyt jo nähdä ja oppia kaikenlaista! Asustelen Tuusulassa ja mulla on kolme pientä ihmistä leikkikavereina, ne isommat ihmiset yrittää pitää meitä kaikkia neljää kurissa ja järjestyksessä. Se ei ehkä mene aina ihan putkeen.. päättelen ihan siitä kun olen saanut aikamoista kurinpalautusta aika ajoin. Ne siis meinaa että mä en saa päättää miten tämä homma toimii. Ihmetyyppejä!

Enda 3 kk
Mun aikuisihmiset suunnittelee kuulemma mun päänmenoksi jotain pentukurssia. Ollaan me kyllä kotonakin jo harjoiteltu. Kontaktia, istumista ja luoksetuloa. Se luoksetulo.. joskus saattaa olla kyllä jotain mielenkiintoisempaakin tekemistä ;) Yleensä olen kyllä tosi kiltti. En edes pissaa enää sisälle, ainakaan öisin. Enkä muutenkaan jos mulle vaan avataan ovi tarpeeksi usein.

Ruoka mulle maistuu mainiosti ja leikkiminen on superkivaa! Lääkärissäkin oon käyny rokotuksissa, se oli ihan ok. Etenkin viimeksi kun siellä sattui olemaan tosi kiva glennipoika samaan aikaan! Se oli kyllä mua vähän isompi, mutta ei se pikkupaineja haitannut ;)

Mulla on seitsemän sisarusta, siis noita samanmerkkisiä kuin mä oon. Meillä oli kuukausi sitten tapaaminen ja sieltä ei vauhtia puuttunut!


Joo-o, tämä kuva kertoo aika paljon siitä tapaamisesta! Paitsi sen että mäkin uin sellaisessa mutalammessa ;)


En ole tässä ihan parhaimmillani.. pikkasen pitäis ehkä käydä kylvyssä ;) No - se lampi viilensi villejä fiiliksiä sen verran että saatanpa mennä sinne vielä toistekin!

Niin ja arvatkaa mitä mä kanssa kuulin? Mun pitäis kesällä mennä jonnekin mätsäreihin treenaamaan näyttelyjuttuja ja sitten jonnekin pentunäyttelyihin! Noi kuulostaa aika vieraalta mulle vielä, mutta kuulemma huumorilla siitä selvitään. No, katsotaan mitä tuleman pitää ;) Voi olla että saatan keksiä jotain jekkuja! Tai sitten sorrun käyttäytymään hienosti loistavan herkun toivossa.. mä oon joskus niiiiin helposti vietävissä että oikein itseäkin harmittaa.

Iloista kevättä kaikille! Ihanaa ettei enää ole sitä valkoista töhnää maassa..

Enda

No comments: