Wednesday, May 15, 2013

Kesäfiilistelyä

Nyt se on - KESÄ! Lumi vaihtui äkkiä vihreään, yllättävän nopeasti se sulikin vaikka sitä oli ihan mielettömästi. Mutta nyt, nurmikolla on ihana pötkötellä, se tuntuu masuun kivasti viileältä:) Mun veikka Romeo se kyllä on ihan mestaripötköttelijä, sitä ei meinaa saada edes liikkeelle kun se haluisi vaan fiilistellä. Mulla sentäs riittää energiaa vähän muuhunkin.

Pitkä pötkö ;)
Kukkasia, kärpäsiä ja ihan kaikkee! Melkein olin jo unohtanut mitä kaikkea lumen alta löytyykään.

Pitäiskö tän niinku tuoksua hyvälle..?

Niin ja uimaan, sinne pitää kyllä päästä! Jäiden seassa kävin jo aiemmin vähän kokeilemassa, mutta se oli vähän hankalaa. Niin ja aikast kylmää ;) Mutta nyt, kun tulee hiki lyhyelläkin lenkillä niin uiminen ois aika jees!

Hyppäisköhän...
Lenkkeiltiin tänään ilta-aurinkoisessa satamassa, ihan meidän kodin vieressä. Harmi vaan ettei äippä päästäny mua uimaan :( No, olihan tuo laituri aika korkealla.. Ja kerkiinhän mä uida myöhemmin, kesä ei onneksi lopu ihan heti.

Lahden satamassa
Mua ei näy tässä kuvassa, mutta äipän mielestä tämä kuva oli niin hieno että se pakotti mut laittamaan tänkin tänne ;) En mä nyt niin noista maisemista piittaa, mutta kiva jos äippä saa jotain kiksejä, heh!

Kolmen viikon päästä meillä tuleekin taas aika jännä viikonloppu. Me lähdetään istuttamaan metsää! Voitteko kuvitella, siis jotain mäntyjä, sellaisia pikkusia taimia?? Me saatetaan kyllä keksiä Romeon kanssa niille taimille jotain muutakin käyttöä kuin kasvattaminen... kerrotaan siitä sitten lisää paikan päältä Keuruulta.

Tinka

Ps. Mä tein tossa taas hyvän källin äipälle. Se oli ostanu tosi ihanat korkkarit, siis sen mielestä. Mun mielestä ne korot oli vähän liian korkeet, joten päätin lyhentää niistä lähes puolet. En ookaan aikoihin tehny tollasta jäynää, siksi ne varmaan unohtuikin eteiseen niin houkuttelevasti. Olisittepa nähneet äipän ilmeen ;)



No comments: