Sunday, March 4, 2012

Pentuterapiaa

Mikään ei niin piristä mieltä kuin ihanan suloiset koiranpennut:) Romeon ja Kikin vauvat ovat nyt kaksi viikkoa vanhoja ja niin terhakoita ja pirteitä, hyvinvoivia. Kiki on kohta helisemässä isojen vauvojensa kanssa..

Mutta nyt Kiki pitää vielä hellästi huolta pikkuisistaan ja nauttii kyllä siitä että häntäkin rapsutetaan:) Kiki hieman vahtii pikkuisiaan, mutta kyllä niihin voi koskea, kunhan koskee varovasti.

Terve vaan, kukas sä oot? :)

Jos mä tästä ihan vähän käpyttelisin eteenpäin... joo-o, mähän etenen!

Vieläkin on kiva nukkua läjässä.

Oonko mä vähän söpö? 

Jes, mikä venytys! Ja ai niin, kattokaas kun mulla on tuolla
sellanen pikkunen vehjekin. Mun siskoilla ei oo sitä;)
Ja suuren suuret tassut!

Turvakasa. Aina välillä tämä on hyvä vaihtoehto, kaiken uuden
oppimisen välissä.

Vähänkö mulla on iso kasa isoja vauvoja! 

Sisarusrakkautta

Veikka käy hyvin tyynyksi ;)

Ihan just menee hermot! Voisinko vaikka saada nukkua rauhassa?

Tyyli on vapaa! Kunhan vaan saa ruokaa ;)

Ja sit me osataan jo tehdä muodostelma, eiks ookki hieno? :)


Ensiaskeleita, vähän haparoivia mutta määrätietoisia. Hellyyttävää!

Näiden touhuja olisi voinut seurata vaikka kuinka kauan, mutta jossain vaiheessa oli kotiinkin lähdettävä, omien koiruuksien luokse:) Kyllä mua haisteltiin tarkkaan, taitaa Tinka ja Romeo tietää että oon käyny vieraissa, heh!

Minttu

No comments: