Saturday, March 17, 2012

Me ollaan jo ISOJA!

Neljä viikkoa ja kasvuvauhti on ollut huima! Ne pienet rääpäleet ovat jo ihan koiria, minikokoisia kylläkin, mutta selkeästi glennejä:) Ne tassuttelevat menemään jo vauhdilla, opettelevat puremaan, leikkivät, tappelevat ja kyllähän sieltä kuuluu myös kimakka vuhvuh aina aika ajoin. Liikuttavan ihanaa!

Huomaatko, kuinka hulja koila jo olen? :)

Sit mä kokeilen haukata sua kuonosta..

Kuinkakohan tiukkaan mä oikein osaan jo tuijottaa?

Oisko vähän kivempi jos et nukkuis mun päällä..?

Täältä mä tuun! Väistäkää kaikki, myös sä vehnän värinen siinä!

Haittaakse??

Sellaista meille nyt kuuluu, meidän äippä Kiki taitaa kohta jo hermostua meihin kun ollaan aika aktiivisia. Mutta se saakin kohta lähteä kotiin, ollaan jo niin isoja että pärjätään ihan varmasti ilman sitäkin. Vaikka sille kyllä tulee varmasti ikävä meitä, ollaan me sellasia pakkauksia! :)

No comments: