Saturday, March 19, 2011

Talviterveiset

Moi Kaverit!

Mä oon löytänyt täältä meidän uudesta naapurustosta ja yhden ihanan glennineidin. Se oli vähän vanhempi neiti, mut ei se mitään, mä tykkään sellaisista. En kyllä tajua miksei se ollenkaan lämmennyt mulle? Vähän aikaa heilutteli häntää ja sit sillä oli jo kiire jatkaa matkaa.

Mä oon jo testaillut tota mun uutta pihaa. Se on aika pieni, mut mahtuu siinä spurtit ottaa silti. Kesällä siinä on kuulemma jo enemmän tilaa, kun lumi sulaa. Saas nähdä.



Meillä oli just isot juhlat, johon oli kutsuttu tosi paljon ihmisiä mua viihdyttää. Ihmisten mielestä ne oli muka juhlimassa meidän uutta kotia, mut mää tiiän, että ne oli siellä mua varten. Mä kiersin koko illan sylistä toiseen. Mä rrrrrakastan ihmisiä! Seuraavana päivänä mä sit nukuinkin kuin tukki koko päivän, toi juhliminen on sen verran rankkaa puuhaa.

Nyt tarttee mennä, iltaruoka kutsuu! Nam.

No comments: