Tuesday, March 22, 2011

Kovemmat systeemit käyttöön

Heips!

Äippä sitten kyllästy mun käyttäytymiseen kankaisessa kevythäkissä... Lähinnä siis ilmeisesti siihen, että musta oli kiva pomppia siellä niin, että koko häkki liikkui holtittomasti ja sen lisäksi vielä yritin aika sinnikkäästi kaivaa itseni ulos sieltä.

Nyt tilanne sitten muuttui ja äippä osti mulle uuden häkin, metallisen. Tämä asettaa jo jonkin verran lisähaastetta mulle;)


Romeo tietenkin heti änki mukaan mun häkkiin ja asettui aloilleen sinne. Oli meillä ehkä vähän ahdasta siellä kahdestaan, mutta sopu tilaa antaa;)  Uusi häkki pääsee kuulemma ekan kerran tosi-toimiin Lahden kv-näyttelyssä joskus kuukauden päästä. Mä oon muuten sillon just junnuikänen eli pääsen aikuisten näyttelyyn niiden pentunäyttelyiden sijaan. Aika jees! Treenaamista mulla kyllä taitaa vielä olla, äippä on roudannu mua sellaseen näyttelyvalmennukseenkin. Musta on kyllä paljon kivempi vaan riehua ja ryntäillä kuin kävellä nätisti äipän vierellä... Mulla taitaa muutenkin olla vähän uhmaikä... tekee mieli kiukutella vähän joka asiasta;)

Tinka

No comments: