Wednesday, March 30, 2011

Kuka juoksee..?

Moi taas kaikki!

Mulla on ollu niin kiirusta etten oo vähään aikaan ehtiny kirjotella. Mutta tässä mä oon, enkös ookki aika ihana;)


Arvatkaas mitä? Mulla alkoi ekat juoksut! Musta se sana on jotenkin hassu, pojathan ne vaan juoksee meidän perässä eikä me niitten.. niin eikös ne vois olla vaikka "Olen ihanan kiinnostava" -viikot tai jotain? No kuitenkin, olen siis jo niin iso, että mulla on näitä samoja juttuja kuin ihan aikuisillakin tytöillä. Ensin olin kyllä vähän hämilläni, etenkin kun sain pöksyt jalkaani... Mutta oikeestaan ne on aika jees:) Etenkin mun farkut!


Kattokaa nyt, takatasku ja kaikkee! Mä en kyllä tiiä mihin sitä käyttäis, mut äipän mielestä se on jotenkin söötti, kai. Mulla on myös sellasia mustia ihan perushousuja, yhet sellaset ehin kyllä jo hieman tuhota, hih! Niissä oli sellanen kiva lukko ja just yletyin hienosti pureskelemaan sitä. Ne oli sit siinä. Se oli kyllä ihan pakon sanelema juttu... Kuulin kun äippä kehu mua eilen, että oon jo viikon käyttäny pöksyjä ja oon ollu tosi nätisti niitten kanssa yksin kotonakin. Pitihän mun näyttää, ettei nää "Olen ihanan kiinnostava" -viikot oo vieny multa jekkuilumieltä, heh!



Lipaisuja kaikille teille ihanille glenneille ja glenni-ihmisille,
Tinka- Tinksu - Pinksu - VuhVuh

Toi vika oli kyllä ehkä joku mun intiaani-nimi tai jotain...

No comments: