Thursday, October 22, 2009

Missä on lumi??


Moikka taas piiiitkästä aikaa........
Tossa eräänä aamuna kun olin iskän kanssa lankillä tuli jotain valkoista taivaalta ja sitä oli jopa maassakin, iskä sanoi sitä lumeksi mut mun mielestä sitä oli kiva pyydystää ja maassa se kyllä maistui vedeltä..
No mut kuitenkin olis kiva kun sitä olis maassa ni ei joutuis tonne suihkun alle kun tulee ulkoo sisälle :(
Pakkanenkin on jees koska sillo mennään lenkillä lujaa.... muksut ainakaa pysy mun vauhdissa ku sillo on kiva juosta ja nooi meidän teinit kun ei niin hirveesti mun kanssa ulkoile niin ne ei mun temppuja aina tiedä milloin tehdään mitäkin ;) mami ja iskä kyllä tietää vaikka niille välillä yritän olla vähä isoa poikaa.
Ja ku sisälle pääsen ni ihan varmasti eka kunnon glennihepuli ja sitte leikkii ja muute menee hermo jos ei joku leiki.. No iskän saa aina leikkii ku sitä vähä käy näykkäsee pikkusen ja se kyllä jaksaa riehuu vähä rajumminki ;)) Meil on nää poikien leikit joita ei naiset ymmärrä ;)

No comments: