Monday, June 8, 2009

Näyttelyssä


Yks sunnuntai mun mami ja iskä sano et nyt Veeti mennään..... Mentii ihan ihme paikkaan missä oli paljon koiria mut mä olin ainoo Glenni koko paikassa. Siel oli ihan äly isoja koiria ja sit oli sellasii mitkä oli mua pienempii ja mähän en niistä oikeen tajuu mitää. No sit siel oli sellanen kehä mihin piti mennä yhen dobermannin kanssa ja kiertää se ja mua alko väsyttää kesken sen kiertämisen niin et päätin vähäks aikaa mennä pitkäkseni sen kierron lomassa. Sit joku ukko joka koski mua ja silloin ois pitäny seistä mut mua väsytti, tai no ettehän kerro kellekää, mua ei huvittanu ....yäk.... sit taas mentii mamin kanssa kehässä. Sain sellasen sinisen nauhan ja sit mut kutsuttiin vähän ajan päästä uudelleen sinne kehään mut sit meitä koirii oli tosi monta siellä ja ne otti neljä erikseen siitä ja muut lähdettiin pois :(

1 comment:

Kennel Meomodo said...

Hupsu, näyttelyissä on kivaa:) Huomaat kyllä sitten kun olet vähän isompi!

Romeo