Sunday, June 7, 2009

Kuopiossa leirillä!

Heissan!

Mulla on ollut ihan mieletön viikonloppu. Susanna ja Hertta-glenni tuli hakemaan meidän kyytiin ja yhdessä mentiin Kuopioon asti. Meillä oli siellä Leena-Mamman järkkäämät treffit! Tehtiin kaikenlaista, agility-jutuista ja pitkistä lenkeistä tykkäsin kaikista eniten. Tai oikeestaan kyllä tykkäsin eniten kun Hertta ja Susanna oli meidän kanssa koko ajan, nukuttiinkin samassa huoneessa! Oli ihanaa heti aamusta vetästä pienet painit Hertan kanssa:) Hertta oli tosi kiva ja Susannallakin oli ihan erilaisia herkkuja kuin mun äipällä.


Me keksittiin Hertan kanssa pikku juoni, hih! Kun äippä lähti Susannan kanssa illalla syömään, niin minäpäs fiksuna avasinkin huoneen oven. Hertta on niin hyvä tyyppi että se jäljesti äipät ravintolasta, mä jäin vartioimaan huoneen luo ettei ovi mee kiinni;) Ei muuten menny kauaa kun mun äippä tuli ihan hädissään katsomaan että missä mä oon kun en ollu Hertan mukana ravintolassa. Juoni siis toimi! Paitsi että meidät jätettiin uudestaan kaksistaan ja äipät keksi jonkun patentin ettei me saatu enää ovea auki. Olis siis ilmeisesti pitäny seikkailla vaan ihan salaa...

Viikonlopun aikana ihan vaan paria narttua katselin myös sillä silmällä, sekin kuluttaa energiaa:) Hertasta en ollu sillai kiinnostunu, mut se oli kyl muuten tosi ihana.

Nyt oon tosi poikkikatkiväsy. Kiitos kaikille mukana olleille ja toivottavasti treffaillaan taas!

Romeo

No comments: