Friday, February 6, 2009

Mölköpölkö

Tänä iltana mä olen ollut hulja valtiokoila. Yhtäkkiä, kun leikin mun uudella pehmolelulla, ja mun ihmiset lauloi jotain Singstaria (mikä se on?), mä kuulin kuinka joku mölköpölkö tai hilviöpilviö yritti hiipiä meille sisään! Ja mä haukuin heti ja kerroin mun ihmisille, että nyt sieltä tulee joku!

En vaan tajua miksei ne arvostaneet tätä mun elettä ollenkaan? (ja ei sieltä kyllä loppujen lopuksi ketään tullut.... ne kai pelästyi mun huljaa haukkua!)





Ps. Mulla on kuulemma huomenna nimipäivä! Mitäköhän se on.. jotain syötävää toivottasti?

1 comment:

Kennel Meomodo said...

Hei Riku! Mä en hauku yhtään ja suosittelen ettet säkään. Musta tuntuu että ihmiset tykkää kun oon hiljanen:)Etenkin kun me asutaan kerrostalossa.. Mutta sä oot kyllä tosi kivan näkönen haukku. Ja oot kasvanu jo mielettömän isoksi pojaksi!