Tuesday, February 10, 2009

Jou! Terkkuja Lenniltä Rauhalasta!!


Hip hei, talvi vain jatkuu ja paranee kun tuo aurinkokin alkaa paistaan!! Meillä on edelleen täysi remontti päällään, vaikka ollaan asuttu täällä Rauhalassa jo 4,5 kuukautta... tai kuulemma just siks! Onneks iskä ja äiti on saaneet jo yhteen huoneeseen alakerrassa huonekaluja ja mun ehdoton suosikki on se ikkunan lähellä oleva sänky. Siinä on vähän mahtava makailla, nukkua ja katella pihalle!

Meidän perheessä aina sattuu ja tapahtuu... remontti on jo sellainen asia jota ei viitsi erikseen edes mainita, mutta eilen tapahtui jotain kummallista: Ensin noi steppas edestakaisin kuin kuumilla hiilillä ja selviä elkeitä oli valmistautumiselle lähtöä varten. Ne laitto oikein sievät vaatteet päälle ja kaiken hössötyksen keskellä tunsin selvästi miten niillä oli aikamoisen jännittynyt tunnelma... no, munhan täytyi yrittää miellyttää niitä parhaani mukaan! Seurasin etenkin äitiä varsin valppaasti, koska se oli selkeesti aika paljon pahemmassa jamassa! Sitä selvästi -ainakin auran perusteella- jännitti ihan sikana. Iskäkin oli hieman outo!! No, sit ne otti mut mukaansa kun viimein pääsivät lähteen. Me ajeltiin Tampereelle ja käytiin keskustassa 'kuluttamassa aikaa'... mitähän sekin tarkoittaa?? Aikahan vain ON eikä se mihinkään kulu... heh, edelleenkin noissa on kouluttamista!! Ai niin, asiaan: sit mentiin jonkun korkeen rakennuksen viereen parkkiin ja mä jäin yksin autoon :( Sit ne tuli takas ja vieläpä tosi nopeesti! Nyt tulee se mielenkiintoinen seikka: kaikki se jännitys näytti hävinneen ja ne oli tosi iloisia ja onnellisia... Ne selitti mulle, että "Lenni, nyt sinäkin olet sitten LenniMax Kuhlman, etkä enää Kuhlman-Tuomi, kuten ennen"! Just joo, ne puhui jotain naimisesta tai jostain ja esitteli jotain pieniä sormipantojaan mulle. Kaulaan noi pannat kuuluu, mun mielestäni!! Toi on joku juttu mitä me koirat ei vissiin harrasteta... siis sormien koristelua! Iskällä sellainen vaalea sileä juttu ja äidillä oli viisi kirkasta kiveä siinä samanvärisessä rinkulassa. No, kaipa ne ite tietää mitä ovat tekemässä. Mua on kyllä edelleen paijattu ja huomattu samalla tavalla kuin ennenkin, eli ei se mitään siinä mielessä muuttanut; huh, onneksi ei ;o)

Joo, ja nyt sit sain myös kuulla, että se mun tuleva tyttöystäväni on syntynyt!! Jotain ne on puhunut sellaisesta, että 'alkaa sulla Lemppu rakas olla kultaiset ajat pian historiaa kun se pieni prinsessa tulee ja laittaa sut ojennukseen'... HAH HAH HAA, sanon minä! Täällä ei kukaan kukkoile... paitsi minä! No, katsotaan mitä tuo nyt sit käytännössä tarkoittaa!? Ainakin ne kovasti paljon tuota maaliskuun puoliväliä odottaa!

Jahas, nyt taitaa olla iltapäiväunien aika, joten Rauhalan kiittää ja kuittaa ja uinahtaa :) Pysykäähän terveinä kaikki glenni kaverit!!

Rakkain terveisin,

-lemppu- ja perhe

1 comment:

Kennel Meomodo said...

Voi vitsit, sulla on kyllä mukavat oltavat!

Romeo