Saturday, June 14, 2008

Kesätrimmissä



Heissan!

Mä kävin trimmissä, oudossa sellaisessa. Vakitrimmaaja oli tullu kipeeksi, niin äippä päätti sitten opetella trimmaamaan mua. Ihan pimeetä, oltiin Leena-mammalla ja siellä oli tietty paljon ihania koiratuoksuja, sitten mun piti muka istua rauhassa trimmipöydällä.. ja se kesti ja kesti ja kesti. Äippä välillä päästi rumia sanoja ja jatko vaan. Mutta Leenalta saatiin sitten kuiteski hyvät pisteet, ekakertalaiseksi. Toivon kyllä että mun trimmaaja paranee, nyppiminen sujuu siltä paljon nopeemmin eikä tartte kököttää tylsistyneenä paikallaan tunti tolkulla! Äippä kuulemma toivoo ihan samaa;)

Isi sanoi et mä näytän nyt ihan rotalta, ilman paksua turkkia. Höh! Mut onhan se nyt paljon kivempi käydä mökillä uimassakin, kun turkki kuivuu nopeemmin. Eikä muutenkaan oo niin kuuma. Isi ei vaan tajuu...

Mulla on sattunu jotain toiseen takajalkaan, en kyl tunnusta mitään, mut eihän sille voi kun vauhti ja höseltäminen ei päätä huimaa. Mennään kuulemma lääkäriin ensi viikolla. Toivotaan et se ei oo mitään vakavaa. Mä kyl tykkään niistä lääkäreistä, niillä on aina hyviä herkkuja! Ja muutenkin ne on tosi kivoja. Paitsi viimeksi ei kyl ollu niin kiva, kun mun silmään laitettiin jotain tippoja ja sit kateltiin valolla. Mut unohin sen kyl äkkiä. Aika kultaa muistot, meiltä glenneiltäkin.

Ootan jo kovasti et äipällä ja isillä alkaa loma. Sitten päästään tosissaan mökille ja mä pääsen vapaasti kirmailemaan. Äippä varmaan kutsuis sitä lähinnä villiintymiseksi, heh!

Hauskaa kesää teille kaikille!

Romeo

No comments: