Saturday, June 28, 2008

Lomalle!

No niin,
nyt sitten äipällä ja iskällä alkoi loma. Mä meen ekaksi vähäks aikaa hoitoon ukille ja mummille. Meen sinne tosi mielelläni, koska ne aina lahjoo mua kaikilla herkuilla;) Aaah, grillimakkaraa, juustoa, grillimakkaraa, grillimakkaraa... Äippä on kieltänyt niitä koko ajan antamasta mulle herkkuja, mut oottakaas vaan. Äippä menee Tallinnaan, eli se on tooosi kaukana eikä näe kun mua hemmotellaan, hih!

Sitten me lähdetään mökille. Naapurimökillä on kuulemma uus koira, joku pikkunen. Mä kyl opetan sille kuinka mökillä ollaan. Viime kesän kamulleni Remulle mä tossa yritin näyttää kaapin paikan, mut se oli kyl sitä mieltä, et se määrää ja mä vikisen. Myönnyin siihen, koska se on kuiteski koko kesän mökillä ja mun täytyy tulla sen kans toimeen jos haluan olla siellä. Ihan snadisti kyl ärsytti, oonhan mä kuiteski jo iso poika, suorastaan mies ja mun pitäis olla se joka määrää. Mut joo, aina ei voi saada kaikkee mitä haluaa. Ja mökillä on niin kivaa, et päätin myöntyä etten vaan joudu olee koko kesää kaupungissa.

Ai niin, mä kävin siel lääkärissä. Olipa hassu tunne, kun lääkäri pisti muhun jotain ainetta ja menin ihan löysäksi, olin siis suorastaan koomassa. Sitte se lääkäri väänteli mua ja otti kuvia. Kuvissa ei kuulemma ollut mitään, joten eiköhän nuo takajalat ala tosta kipittää ihan normaaliin malliin:) Varmaan jotain kasvukipuja, äippä jo pelkää että musta tulee jättiglenni! Mut sitte se ei ollu yhtään kivaa, kun aloin heräilee siit koomasta. Kuulin ja näin kaiken ja yritin, yritin niin pirusti päästä ylös, mut en jaksanu ottaa kuin yhen askeleen ja sit taas rysähdin maahan. Aika ärsyttävää, äippäkin kun vielä nauroi mun yrityksille. Pitkien yöunien jälkeen olin sit taas ihan pelikunnossa.

Aurinkoista kesää ja hauskaa lomaa kaikille glenniystäville ja niiden ihmisille!

Romeo

No comments: