Tuesday, May 27, 2014

Äidin tunnekuohuja

Heips!

Melkein tekisi mieli vähän avautua, mutta onneksi sain eilen miljoonasti rapsutuksia ja haleja :) On meinaa vähän ristiriitaiset fiilikset. Mä oon nyt äiti. Siis ÄITI. Ja tunnen sen kyllä nahoissani. 

Montako glenniä on kuvassa..?

Ensin olin ihan että mistä noi oikein tuli, sitten mä olin että ihanaa, mulla on paaaljon vauvoja ja pidin niistä huolta niin hyvin kun ikinä vaan osasin. Nyt mä alan olla että voisko noi jo muuttaa pois ja pidän niistä huolta silti. Ihmiselämässä mitattuna oon siis vetäny sellaisen vauvasta teiniksi jakson tässä kuukauden aikana ;) Ei sillä, ettenkö mä rakastaisi niitä, mutta alkaahan ne olla jo vähän rasittavia. Kummasti sitä tunteet muuttuu! Ensin en meinannu malttaa pissillä käydä kun oli niin kiire vauvojen luokse, nyt lähinnä yritän keksiä kaikkea pihapuuhaa, jotta voisin olla välillä ihan rauhassa tai hengata ihmisten kanssa ;)

Eilen ei kyllä ollut rauhasta tietoakaan, mutta se oli kivaa kun mä näin monta ihmistä ja sain niiltä kaikilta rapsutuksia! Vauvojen uudet omistajat tulivat käymään ja katsomaan meitä :) Onneksi ne huomioi mutkin eikä vaan vauvoja. 



Ja jep - oon kuullu että ne on superihania mussukoita. Mun vauvat :) Taidan tietää että ette oo vielä saaneet yliannostusta söpöydestä, kokeilkaapa uudestaan ->

Linssilude!

Herra iso Herra

Hihii! Te kaikki rakastutte muhun! 

Ootko sä mun äippä..?  Muutanko mä teille?

Miksi kaikki kattoo mua ja sössöttää..? 

Minä olen maailman vahvin nalle! Mikäs sinä olet?

Kattookohan noi kaikki meitä.. pitäisköhän meidän tehä jotain?
No niin, siitäs saitte ;) Ihmisiin palatakseni, olipa kyllä ihania tyyppejä katsomassa meitä! Vaikka mua onkin välillä vähän ärsyttäny, niin onhan se silti aivan mahtavaa, että mun vauvat (teinit) saa loistokodit. No, mutta ennen sitä, mä koulutan niitä vielä vähän aikaa, niin niistä tulee parempia ja voimakkaampia glenninalkuja, ehkä voisin vinkata niille pari jekkuakin, hih! 

Ai niin! Ja olihan paikalla myös Mosku-isä. Se on kyllä just niinku miehet, ei liiku päässä mikään muu kuin se! Mosku kun näki mut niin sillä taisi maailma vilahtaa silmissä ja palata siihen hetkeen, kun näitä vauvoja laitettiin alulle. No, ehkä mäkin voisin vielä toiste puuhailla, mutta just nyt noi vauvat on ihan tarpeeksi energiasyöppöjä. Tein sen kyllä sitten illan mittaan hyvin selväksi Moskullekin ;)

Kaikki rapsutukset ja hellimiset olivat ihan parhaita, mutta päivän viimeiseksi fiilikseksi jäi rauha. Kaikki mun vauvat olivat niin puhkikatkipoikki kaikesta edustamisesta, että ne nukahti ihan täysin ja antoivat munkin nukkua. 

Kyllä se elämä on aika jees, kaikista ylä- ja alamäistä huolimatta ;)

Tinka


No comments: