Saturday, March 9, 2013

Tyttöni mun, hyvää elämää!

Käytiin tänään Leenalla, minä, Roope ja äippä, hyvästelemässä Lily ja Rose, mun tytöt. Ne on jo niin isoja, että lähtevät uusiin koteihin, Rose huomenna ja Lily viikon päästä. Matkustavat kauas, Rose Norjaan ja Lily Jenkkeihin asti. Nähtiin Leenalla Rosen uusi äiti, Unni. Hän tuntee glennit, kotona on jo Jazz, isoveli, se varmasti opettaa tytölle kaikki tärkeät jutut ja kouluttaakin sitä. Rose on hiukan Lilyä isompi kooltaan.

Tämä on Rose. Se on kuulemma niinkuin mä pienenä. Vietiin molemmille pikkuluut muistoksi.

Tämä on Lily. Takana on Roope, joka täyttää 2 viikon kuluttua 8 v.


pikku Lily       


Tässä vielä pari söpöilykuvaa.









Tytöt on kuulemma kamalan villejä ja hurjia niinkuin mekin pienenä (ja joskus isonakin) ja ne on terveitä ja hyviä syömään,eli KYLLÄ NE PÄRJÄÄ MAAILMALLA!








Siitä vaan vähän olin pettynyt kun eivät päästäneet Pirkkoa mun kanssa juoksemaan ulos. Kun sillä on nyt omat juoksut juuri. Mutta kuluihan mulla aika kun tutkin niitä hajuja pihalla...nam!
Sen kunniaksi vielä yksi kuva Pirkosta, otettiin silloin kun meillä oli treffit Alman kanssa. Alma on taas kotona Salossa, "normaalissa elämässä" mutta kypsempänä ja äitiyden kokeneena.
Siis tässä Pirkko, joka kuulemma painaa nykyään melkein saman verran kuin minä, huh.













Eipä tässä muuta, keväiset terveiset 
t. Elmeri

No comments: