Saturday, March 2, 2013

Laatuaikalenkkeilyä

Heh, kyllä meidän kelpaa :) Äipällä on joku kuntoprojekti meneillään ja aina kun se vaan ehtii (eli aika usein), niin se käy meidän kanssa erikseen lenkillä. Molemmille laatuaikaa erikseen, aika hienoo! Tinksu tossa kommentoi vierestä, että sen mielestä kaikista kivointa on, kun silloin ei tarvi ootella mua jokaisen lumikökin kohdalla ja päästään vauhdilla eteenpäin. Mun mielestä taas on kiva lukea koiraviestit huolella ilman, että Tinksu koko ajan tuijottaa mua "Tuu jo!" -ilmeellä ;) Niin ja jos mulla menee oikein kauan, niin sit se tulee puremaan mua jalasta, ihme tyyppi!

No, tänään oli siis taas se päivä, kun päästiin Laatuaika-lenkille. Mä tykkään  kiipeillä vuorilla, ja silloin kun ollaan kahdestaan niin saankin tehdä sitä niin paljon kuin haluan:) Nämä vuoret on kyllä vaan siitä hassuja, että ne katoaa jonnekin keväällä ja tulee sitten jossain vaiheessa talvella takas. Mut ei se mitään, pääasia että ne on täällä meidän kotikulmilla ees joskus! Ja kyllä mä sit tykkään makailla nurtsillakin ;)


Kattokaas mua! Mä oon ihan kukkulan kuningas! 

Jooo! Täältä mä tuun!
 Äippä välillä yllättää mut kesken lenkin sanomalla "Viereen!" tai jotain niitä muita käskyjä. Mua ei kyllä ihan aina huvita just kesken koiraviestien alkaa harrastamaan mitään "Minä olen kiltti koira ja teen ihan kaiken mitä käsket" -leikkejä. Mutta kyllä mä sit kuitenkin yleensä teen, siinä voi vaan mennä hetki ;)

Mitä, ai nytkö kesken lenkin pitäis tulla viereen??!?
Enpä taida...
Ai niin, mähän oon käyny Rally-Tokossakin aina maanantaisin! Se on ollu yllättävän kivaa, paitsi ne kaikki jutut on kyllä mulle tosi helppoja... Äippä on sitä mieltä että ei ne nyt aina ihan putkeen oo menny, mutta mun mielestä mä oon täydellinen, myös siellä mikä lie ralli se nyt oli ;)

Tuolla on pakko olla jotain kivaa ;)
Kuulin just että Tinksu oli päässy eri lenkille kuin mä. No ei se mitään, sillä ei ollukaan matkan varrella niin isoja vuoria kuin mulla ;) Tosin se ei kyllä taida sitä haittaa yhtään, se ei ole niin kova kiipeilemään kuin mä..

Kotimetsän tuoksuja

Nyt me voidaankin mennä molemmat päikkäreille. Äippä alkaa tekemään jotain venyttelyjä ja meidät, siis voitteko uskoo, meidät suljetaan aina portin taakse siksi aikaa. Eikös se nyt ois paljon kivempi venytellä kimpassa??

Romeo (ja Tinksu)

2 comments:

Miina said...

Heippa Romeo veikka! Olipa kiva lukea tavastasi lenkkeillä ja huomaan,että ollaan kyllä aika samanlaisia.Mammani välillä moittii,kun kuulemma luen koirapostia pitkään ja hartaasti,välillä ruohonkorsi kerrallaan alhaalta ylös ja ylhäältä alas plus kaikki muut tärkeät postit.Viestitän myös ahkerasti,että muut varmasti tietää minun olleen paikalla.Kotona kutsuvat minua neiti Marpleksi ja puhuvat,että ratkaisen kaikki arvoitukset.Voipi olla näin, mutta minä rakastan arvoituksia ja minkäs sille voin, että lakritsinenäni on huippu tarkka! Paljon terveisiä teille ja kyllä se Tinkakin oppii koirapostin merkityksen, kun saa ihanalta veikalta oppia! Rapsutuksia ja hyviä lenkkejä toivoo neiti Marpleksi eikun Miina

Kennel Meomodo said...

Tervehdys Miina:) Pitkästä aikaa! Hyvä etten oo ainut jolle viestit on tärkeitä, pidetään tämä meidän linja :)

Romeo