Thursday, January 24, 2013

Suosittelemme!

Tällä kertaa erikoismaininnan aivan järjettömän hyvästä palvelusta saa verkkokauppa Petnetstore! Jos joku voi ylittää asiakkaan odotukset, niin he :)




Minulla on kevytmetallihäkki, jossa tuli mukana aikoinaan irrotettava kantokahva. Jotenkin kummasti olin onnistunut hukkaamaan sen kahvan, hölmö minä! Ajattelin sitten että kai niitä kahvoja voisi kysyä samoista paikoista, jossa häkkejäkin on myytävänä, vaikka en netistä löytänytkään että niitä saisi varaosina. Parista paikasta sain "ei onnistu" vastauksen, mutta sitten  tuli viesti Petnetstoresta, että heillä on pyörinyt varastossa yksi irtokahva ja he laittavat sen minulle tulemaan postitse, veloituksetta. Olin ihan äimistynyt saadessani näin hyvää palvelua, suurkiitokset Petnetstoren loistoporukalle, kun pelastitte minut pulasta :)

Jos jotain kiinnostaa, niin häkkini on suunnilleen tälläinen:


Tästä pääset kurkkaamaan lisätietoja :)









Petnetstorella on ilmaiset toimitukset, paitsi jos haluat esim. tuon häkin tai muut isommat tavarat suoraan kotiin, niin kotiinkuljetus maksaa 5,95 e. Niin ja valikoimat ovat hyvät ja tavara on laadukasta.

Suosittelen siis heitä erittäin mielelläni!

Minttu

No comments: