Tuesday, December 20, 2011

Uuden vuoden toivomus

Hei arvatkaas mitä?! Mä taidan olla rakastunu:) Lähdin äipän kanssa retkelle ja ihan yllärinä mentiinkin Leenalle. Mä tajusin jo pihalla että nyt asiat taitaa olla tosi hyvin, koska pihalla oli ihan mielettömän hyviä tuoksuja, aitoja tyttötuoksuja! Sisällä mua sitten ootti maailman ihanin tyttö, Kiki. Ja se tykkäs heti musta! Se oikein heilautteli häntää sivuun kun oli niin innoissaan. Mä oisin halunnu pussailla sen kanssa, mutta ei nyt kuulemma ollu aikaa herkille hetkille. Siispä tositoimiin mars! Äippä ei onneksi ollu ihan vieressä katsomassa, mua ois saattanu alkaa ujostuttamaan...

K18 -vaihe ;)


Huomaatteko, musta tuli nyt iso tyttö! Tässä vähän sievistelen
Romeolle, vaikka kaiken se on tainnu jo nähdä... ;)


Mulla kävi flaksi! 
Nyt me sitten kaikki toivotaan oikein kovaa, että kohta saadaan pikkupikku  glennipoikia ja -tyttöjä. Se on meidän kaikkien uuden vuoden toivomus, jo hieman etukäteen, mutta ehkä se toteutuu sitä varmemmin? :)

Romeo

Ps. Lupaukset on meidän ihmisiä varten, toivomukset on meidän koiruuksien uuden vuoden juttu. Ja toki toivotaan että toivomukset ja lupaukset käy yksiin :)

No comments: