Sunday, December 11, 2011

Lunta! Vähän mutta riittävästi!

Ihan sama mikä keli, niin ulkona on aina mukavaa :) Etenkin mua, siis Tinksua, kiinnostaa ihan kaikki.

Kattokaa! Sorsia! Jos mä tuijotan niitä tosi tiukkaan niin ne näyttää
lähtevän pois. Hyvä. Muuten mun ois pitäny käydä
 möyhentämässä ne.

Tämähän on loistava päivystyspaikka!
Miks toi nyt koko ajan kuvaa?? 
Jos mä oikein nätisti pyytäisin niin päästäsköhän äippä mut uimaan...? 

Minä ainakin nautin lumesta, siis siitä vähäisestä märästä ja vielä aika kovasta valkoisesta aineesta jota maassa on, niin sydämeni kyllyydestä. Jos oikein muistan, niin viime talvena lunta oli ihan mielettömästi ja mä upposin monta kertaa kokonaan lumihankeen. Häntä kuulemma vaan heilui ja muuten koko tyttö oli upoksissa:) Nyt ei vielä voi upota, mutta kivaa se on silti!


Ja näyttää se Romeokin nauttivan!


Tosin se tykkää lähinnä vaan jumittaa jokaisen lumikökin luona ja varmistaa että se jättää oman merkkinsä niihin. Tapansa nauttia kullakin. Ihana veikka se on silti, vaikka mulla riittää intoa vähän vauhdikkaammallekin lenkille:)

Tinksu & Romppu-Pomppu

No comments: