Sunday, October 9, 2011

Samu - mun uusi kaveri!

Ihana aurinkoinen sunnuntai:)

Samu-glenni

Tänään Samu tuli Heinolasta Lahteen visiitille. Ensin se treenasi meidän äipän kanssa näyttelyjuttuja, ihan ekaa kertaa. Seisominen sujuu kuulemma hienosti, kävelyn kanssa on vähän niin ja näin kun Samulla on niin pirun kiirus joka paikkaan, heh! Tuon voin kyllä hyvin ymmärtää, onhan mullakin... Samu on menossa kohta ekaa kertaa näyttelyyn, onneksi mä oon jo konkari niin mua ei yhtään jännitä :) Mut samaan näyttelyyn mä en pääse, koska siellä on vaan näitä vauvoja. Mä oon siis jo niin iso että!

Samu ja Tinka. Tinksu vielä vähän miettii,
 että onko Samusta leikkikamuksi ;)

Treenien jälkeen äippä haki mut kanssa lenkille. Olipa ihanaa nähdä Samu! Me oltiin heti kuin vanhat kamut, vaikka ei koskaan aiemmin oltu nähtykään. Käveltiin tuohon lähimetsään, siellä on sellanen kenttä, jossa saatiin juosta ihan vapaanakin! Tosin ilmeisesti kauniin ilman siivittämänä siellä oli vähän ruuhkaa, koko ajan jostain ilmestyi koiria ja muita ihmisiä. Mutta silti ehdittiin juosta niin paljon, että ainakin pikku-Samu oli ihan puhki.


... ja onhan siitä!

Kilpajuoksun voitti Tinksu, Samu ei kyllä hevin luovuttanu.

Tinksun alaa on tiukat harhautuskäännökset.

Tiukka yhteistuijotus.
Kuka uskaltaa tulla meidän kentälle?

Kotiinpäin lähdettiin rinta rinnan. Nyt me ollaan tosi hyvät kamut!


Tykkäättekö te muuten syksystä? Mä tykkään ihan mielettömästi. Kaikista parasta on isot lehtikasat, joihin voi oikein hyppysukeltaa ja sitten piehtaroida siellä. Mä en tiedä mikä siinä kiehtoo, mutta joku vaan. Äippä pitää mua taas ihan pimeenä, mutta se taitaa olla ihan normaali olotila sille ;) Mitäs ei ymmärrä.


No, täytyy kyllä myöntää ettei Samukaan ihan tajunnu tätä "Syksyn lehdet saa mut sekaisin" -piehtarointia. Se varmaan luuli että tämä on joku uusi leikki, jota Sanni ei oo vielä opettanu sille. Sannille tuli siis hommia. Ai niin, sitä en muistanutkaan sanoa, että Samu on mun oikean siskon Sannin uusi veikka, vähän niinkuin Romeo on mun veikka. Kyllä se on vaan kivaa, kun kotonakin on leikkikaveri :)

Kiitos Samulle seurasta ja tsemppiä näyttelyyn! Nähdään taas pian :)

Tinka

No comments: