Saturday, October 29, 2011

Iso tyttö ja kotileijona

Hei taas!

Mulla oli jo toiset juoksut eli taas piti pitää pöksyjä kotona. Mut nyt ne on jo ohi, eli joskus ensi vuonna sitten seuraavan kerran:) Nyt mulla on kyllä ollu ihan omituisia mielihaluja, kuten mun tekee mieli puksutella Romeota. Äippä sano että se johtuu mun hormoneista tai sit et mä oon muuten vaan vinksahtanu. Veikkaan tota ekaa vaihtoehtoa...

Mutta keskeyttääkseen meiän leikit, äippä trimmaili meitä molempia. Mä kyllä tykkään siitä, etenkin jos saan olla eka! Yleensä Romeo pääsee ekana pöydälle, en kyllä ymmärrä miksi sillä olis jotain etuoikeuksia vaikka se onkin vanhempi kuin mä. Mutta tänään oli mun vuoro olla ekana. Parissa kohtaa oli paha takku ja olis tehny mieli puraista äippää. Pidin ne mielihalut tällä kertaa ihan ominani, siitä olis kuitenkin tullu vaan sanomista ja ei ainakaan herkkuja! Niin, me saadaan aina trimmauksen jälkeen herkkuja, saatteko te?

Tinksu, iso tyttö:)

Äippä sanoi mulle että mä näytän jo ihan aikuiselta, isolta tytöltä. No en mä nyt tiiä.. ;) Mut sit se kerto että se menee huomenna kattomaan pentunäyttelyyn pikkuglennejä, eli kait mä oon sit jo aika iso. Pentunäyttelyyn kun ei oo ollu asiaa enää vähään aikaan.

Välillä mua nauratti ihan älyttömästi, kutittaa!! 
No sit mun jälkeen oli tietty Romeon vuoro. Äippä sanoo sitä meidän kotileijonaksi... No on sillä kieltämättä paljon paksumpi turkki kun mulla ja on se muutenkin tollai möhkö:) Mut ihana möhkö se on munkin mielestä. Äippä sano että taitaa kyllä viedä Romeon  kohta oikeesti trimmattavaksi, nyt oli vaan takkujen selvitystä. Ja niitähän ainakin sivusta katsoen riitti! Toisaalta hyvä että mun turkki ei oo noin paksu, ei sit tuu niitä takkujakaan niin paljoa.


Romeo - kotijellona

Tällästä meille tällä kertaa. Ensi viikonloppuna me lähdetäänkin sit taas pitkästä aikaa reissuun Keski-Suomeen maalle. Siellä saadaan juosta vapaana ihan niin paljon kuin jaksetaan, eli paaaaaaljoooon!

Tinka

3 comments:

Elmeri said...

Oot kyllä Tinka tosi kaunis tossa kuvassa ja kainon näköinen (tiiän että et oikeasti ole kaino).Mutta mä tiedän että ne karvat on vain vähän aikaa noin sileät kohta ne on taas ennallaan eli ihan normikiharat.
Meillä ei oo trimmauspöytää ja äippä mua nyppii aina lattialla vaan ja sen jalat puutuu ja ei se oikein kai osaa mutta mä tykkään silti kovasti. Lopuksi se aina kampaa mun tukan taakse. Romeo on mun idoli, musta voi tulla isona vähän samanlainen toivottavasti..
t. Elmu

Kennel Meomodo said...

Kiitos veikka :) Ai miten niin mä en oo kaino? hih!

Meiänkin äippä trimmasi monta vuotta kuulemma Romeota lattialla, mutta sitten se osti trimmauspöydän, ettei selkä tulis niin kipeäksi. Pöytä on kyllä ihan kiva, mä ainakin tiedän että äippä keskittyy just muhun, eikä Romeokaan häiritse :)

Kennel Meomodo said...
This comment has been removed by the author.