Sunday, July 24, 2011

Uimamaisterit


Hih! Enks mä oo aika cool? ;)
Kesällä ihan parasta taitaa olla uiminen, siis kaiken muun kivan lisäksi. Mä oon just oppinu uimaan ja en malttais millään lopettaa, uin vaan koko ajan ja kauemmaksi ja kauemmaksi. Välillä mun ihmiset on ottanu mua kiinni järvessä ja kannatelleet hetken, että mä ehdin hengähtää. Sit mä taas vaan jatkan ja jatkan!

Romeokin ui välillä mun kanssa, mutta se ei oo yhtä nopee
uimari kuin mä. Sen tekniikassa taitais olla vähän hiomista
kun se on koko ajan sen näkönen että se uppoo ihan just...

Välillä mä vahdin kaislikon suojissa ettei mun ihmiset
vaan ui liian pitkälle ja sit mun pitäis mennä
pelastamaan ne... kaikkeen sitä kans joutuu kun kasvaa isommaksi;) 

Kattokaas nyt kuinka hienosti mä uin! Ja pyörähtäähän tossa Romeokin.





Kaikki glennit ei kuulemma tykkää vedestä ollenkaan. Ne ei kyllä tiedä mitä hauskaa menettää! Sitä paitsi uiminen viilentää mukavasti ja sen jälkeen jaksaa taas riehua monta tuntia:)

Tinka

2 comments:

Elmeri said...

Uiminen on tosi kivaa kun sen vaan hokaa. Mutta mä en osaa heiluttaa häntää uidessa niin kuin sä.
Tinka, Romeo on iso poika ja painava, ei se jaksa uida siks niin kovaa...

Kennel Meomodo said...

...Tuleeko sustakin iso ja painava?

Mä pääsen vielä ainakin kolmeksi viikoksi mökille, niin saan uida koko ajan. Odotan sitä jo innolla! :) Ja on se Romeostakin kivaa, heh!

Tinksu