Saturday, July 16, 2011

Kesäkivaa!

Hei kaikki!
Me oltiin just viikko äipän kanssa kolmestaan reissussa maalla. Kotona kuulemma tehtiin jotain remointtia, siihenkin olis kyllä ollu kiva osallistua.... No kuitenkin, Tinksu oli noissa paikoissa ekaa kertaa, mutta minä olin ollu siellä jo aikaisempinakin kesinä. Mutta oli oikeestaan tosi kivaa kun oli kaveri mukana:) Riehuttiin, juostiin, uitiin ja tietty vaan olla köllöteltiin. Lenkilläkin käytiin ihan uusissa paikoissa. Tinksu ei meinannu pöksyissään pysyä kun se oli niin innoissaan kaikesta, heh!

 Mitäs täältä löytyy..?

Lenkkimaisemat oli aika erilaisia kuin kotona.
Mihkäs se Tinksu nyt oikein meni? Sitä pitää aina vähän valvoa...
Me ollaan onnellisia!
Kilpajuoksua
... ja painia.
Mä pidän perää kun toi Tinksu on niin energinen että se vaan
painaa menemään hirmu vauhtia...
Hih! Heinäpellossa en ookaan aiemmin ollut. Täälläkin on kivaa!

SIIS MIKÄ TOI ON?? Se vähän sähisi mulle, kun ei ole kuulemma tottunut
koiriin. Mä olisin kyllä voinu vähän painia sen kanssa ;)
Me oltiin molemmat taas kerran ihan puhki kun tultiin kotiin. Remppa alkoi olla valmis, siitä me se huomattiin kun meidän ruokakupit oli taas siirtyny keittiöön;) No kuitenkin, Tinksu ryömi heti kotiin päästyään sängyn alle nukkumaan ja sitä ei meinannu saada sieltä edes iltalenkille. Se taitaa olla siellä vieläkin... Mutta kyllä se siitä toipuu, kohta lähdetään uuteen reissuun!

Ihania kesäretkiä teille kaikille,

Romeo (ja Tinksu)

1 comment:

Leena-Mamma said...

Ihania kuvia! AIvan erikoisihana tuo Rompun kuva! NIIIIIIIIN kaunis koira *syvä huokaisu*