Saturday, February 19, 2011

Tinka vieraskoreana

Heips!

Mulla oli taas jännä päivä, kun oltiin uudestaan näyttelyssä:) Tää oli kuulemma mun vika näyttely pentuna, seuraavaksi oonkin sitten jo muiden junnujen kanssa. Eli ollaan siis menossa vielä uudestaankin, kivaa!

Tänään oltiin siis pentunäyttelyssä Lohjalla, siellä oli hirmu hässäkkä ja paljon pentuja. Olin niin innoissani kaikesta ja kaikista, etten ihan jaksanu enää keskittyä kävelemään sitten kun mun vuoro tuli, mutta esitän itseni kuulemma ylväästi;) Se olikin sitten paras asia mussa tänään, iloisuuden lisäksi tietty!


Näyttelyn jälkeen lähdettiin kotia kohti, tai niinhän mä luulin! Mentiinkin matkalla moikkaamaan Leena-Mammaa ja siellä oli taas se omituisen näkönen pomppiva koira, Santtu;) Me tullaan tosi hyvin kyllä toimeen keskenämme, vois melkein sanoo että ollaan kamuja.

Mä löysin sieltä yhen lelun johon ihan superisti tykästyin. Tietty sit Santtukin halusi leikkiä sillä ja otettiin vähän skapaa että kumpi sen saa. Santtu tais kerätä kaikki voimansa että se jakso vetää mua, jopa matolla! Mutta sehän tässä on kivointa, että mä annoin sen tehdä sen, hih! Sit kun mä halusin vetää lelua niin Santtu tuli perässä kuin märkä rätti... No, pitihän sitä olla sen verran vieraskoree että annoin senkin muka voittaa välillä:)


Kiitos Santulle seurasta:)
Sit mä olinkin ihan poikki kun oikeesti lähdettiin kotia kohti ja nukuin koko matkan. Kotona Romeo olikin jo oottanu meitä ja jatkoin leikkimistä sitten sen kanssa. Se oli vähän myrtsinä kun mä olin taas päässy äipän kanssa retkelle ja se jäi kotiin siivoomaan muitten miesten kanssa.. mutta nopeesti se siitä toipui.

Lipaisuja kaikille!

Tinka

No comments: