Sunday, February 6, 2011

Jännä viikonloppu

Hei taas kaikki! Mulla oli ihan mieletön viikonloppu:) Lähdettiin äipän kanssa jo perjantaina aamusta liikenteeseen, Romeo jäi kotiin mököttämään kun se ei päässy mukaan, mutta mua se ei haitannu... Ensin ajettiin pitkä matka autolla ja sitten tultiin sellaseen paikkaan jossa oli joku vanha täti. Se oli kuulemma mun äipän mummo, pyörätuolia mun piti kyllä ensin vähän pelätä mutta ei se tehnytkään mulle mitään kunhan pidin huolen etten jääny alle:) Hyvä juttu!

Sitten mentiin mökille ja mikä riemu, kun sain olla siellä koko ajan vapaana! Ensin en meinannu edes osata pissata ilman hihnaa, mutta samalla laillahan se sujuu kuin muutenkin. Olinpa hassu;)


Lumi vaan pöllysi kun pistin turbovauhdin päälle:) 

Illalla käytiin moikkaamassa naapurin Osku-koiraa. Se oli sellanen pikkunen ja se tais vähän pelätäkin mua, kun murisi mulle. Tai sit se vaan puolusti omaa kotiaan, ihan kun mä nyt jotain sen kodille tekisin.. Mutta voitiin kuitenkin olla samassa huoneessa aika rauhassa, kunhan alkujärkytyksestä toivuttiin.

Sitten oltiinkin loppuilta äipän kanssa kahdestaan mökillä, oli aika mukavaa olla ihan tyttöjen kesken. Äipällä tais kyllä olla vähän ikävä Romeota, mutta mä annoin äipälle oikein paljon pusuja, vähän niinku Romeonkin puolesta:)

Takkatulen ääressä oli hyvä keskittyä omiin juttuihin.


Lauantaina aamusta me lähdettiin sitten Keuruun näyttelyyn. Siellä oli tosi paljon koiria ja niitten ihmisiä, tosi moni rapsutti muakin. Siis lähinnä niistä ihmisistä.. Kehät oli aika myöhässä ja sit me vaan venailtiin. Onneksi odotusseurana oli Unto!

Unto

Unto oli aika yli-innokas ja välillä kuiskutteli mun korvaan kaikkia tyttö-poika-juttuja. Ihan kuin mä en ois jo Romeolta kaikkia kuullu! Unto oli välillä jopa jäähyllä, jotta ei kävis niin ylikierroksilla. Hih, mua ei kyllä tarvinnu laittaa jäähylle. Mutta oli tosi kiva että oli seuraa, äipälläkin:)


Kuiskuttelua

Kaiken odottamisen jälkeen päästiin sitten tositoimiin. Mä oli ihan alussa, kun olin vielä pennuissa. Mun mielestä mä en kyllä oo mikään pentu, mutta lainaan äipän sanoja: Ikä on vaan numeroita... Kisakumppanina mulla oli Rose, sekin oli tosi mukava, tavattiin monta kertaa jo ennen kehää:)




Tästä kehästä ei vauhtia puuttunu;) Äippä kannusti mua
 loistosuoritukseen, kun aloin jo olla aika väsy kaikesta odottamisesta.
Tuomari oli tosi kiva setä ja melkein jaksoin olla
kunnolla pöydälläkin vaikka se tutki mut
tosi tarkkaan.

Mä olin sitten loppupelissä tosi hyvä! Sain hienot arvostelut ja olin kaikista paras narttupentu. Pisteet mulle:)) Sitten olikin Unton vuoro. Sillä on kuulemma vähän taipumuksia tehdä mitä sitä huvittaa eli kaikkea muuta kuin pitäisi, mutta hienostihan sekin meni ja sai hyvät arvostelut.

Unto vauhdissa

Näyttelyn jälkeen me ei lähdetty vielä kotiin vaan mentiin takas mökille. On kyllä ollu niin vauhdikas viikonloppu, etten tiiä mitä miettiä. Jotenkin on ollu niin jännää etten taida malttaa edes nukkua. Äippä kyllä sanoi että nyt voidaan jo rauhoittua ja sunnuntaina ajellaan kotia, mutta mutta...



Yritin siis pysyä hereillä ihan väkisin vaikka uni painoi silmää ja pää alkoi jo nuokkua. Jossain vaiheessa sitten kuitenkin nukahdin ja nukuin kyllä tosi sikeesti. Ihan mieletön viikonloppu! Mutta oli kyllä tosi kiva tulla kotiinkin ja nähdä Romeo. Se ilahtui ihan mielettömästi kun tultiin molemmat yhtä aikaa, se ei oikein tienny että miten päin ois ollu:)

Parin viikon päästä mennään kuulemma taas näyttelyyn, mutta se on vähän lyhyempi reissu. Siitä sitten myöhemmin lisää. Nyt taidan taas nu-kah-taa...

Tinka

No comments: