Monday, December 13, 2010

Perhepotretti 13.12.

Äippä ei siis voi lopettaa meidän kuvaamista, yritettiin kyllä  kovasti kiemurrella pois tilanteesta, vaikka ihan linssiludeja ollaankin. Siis periaatteessa.


Mut ollaan vaan havaittu et tälläsessä kiemurtelussa on se ongelma, et ei tipu yhtään herkkuja! Niin niin, älkää nyt pitäkö meitä ihan pöljinä, kun pikkuherkkujen perässä suostutaan melkein mihin vaan. Mut kaikki herkut on vaan niiiiiiin hyviä, ja tästä asiasta me molemmat ollaan täysin samaa mieltä:)



Eli me sit oltiin ihan sekuntti iisisti niin äippä sai meistä ees jonkunlaisen kuvan ja me oltiin ansaittu herkut. Romeota ei kyllä nyt hymyilyttäny yhtään, se tais olla vähän väsy... Ai niin, mä oon ihan just (pari päivää) jo puolivuotta eli kokonaiset 6 kuukautta vanha! Se kuulemma tuo mulle myös vastuuta enempi, eli en sais enää ees vahingossa pissiä lattialle enkä kiusata niin paljon Romeota. Pitäis vaan leikkiä nätisti... ja PÖH! Romeota on niin kiva kiusata, kun se lähtee karkuun tai sit se alkaa jahdata mua takaa ja sit me leikitään ihan nätisti, ehkä;) Ja sille en voi mitään jos kesken hirmuleikkien tulee pikku pissihätä ja en ehdi melkein ees pysähtyä. Mä oon niin ihana et mua on pakko kestää, eikös niin? :)

Tinka

No comments: