Saturday, December 26, 2009

Jippii, se oli mulle!!

Hei!

Mä kerroin aiemmin siitä nallesta, joka oli äipän komerossa. Se OLI mun joululahja, arvasin! Ja se oli kans tosi hassua, että tähän liitty se, et mun entinen pehmokamu jotenkin kummasti hävis tässä pari päivää ennen joulua. Äippä sano että se meni nukkumaan, kun yritin ettiä sitä. Kuulin kyllä kun äippä sano iskälle et se haisi jo niin pahasti et se oli pakko viedä pois... Ihmiset on outoja..

Mut siis tässä minä ja mun uus jättinalle!


Jos joku kuvittelee et mä ihan tällee lunkisti istun vaan sen vieressä niin on väärässä. Tää on todellakin ihan feikki tilanne. Äipällä on joku kumma valta käskeä mua tekemään mitä se haluaa... mä kyllä tiiän että mut palkitaan sen jälkeen mut kuitenkin. (Pitääkin olla niin perso herkuille, arghhh!)

Tän kuvan jälkeen tää nalle on saanu kyllä elämänsä kyytiä:) Mut kyllä mä siitä kuitenkin huolta pidän, edellinen kesti vuoden, miettikää sitä. Jos mä oisin joku hiphoppari niin sanoisin et rispektii kaverit hei!

Tänään kävi muuten yks hassu juttu. Äippä sano et mennään treffaamaan yhtä mukavaa tyttöä, ja et jos me ollaan kavereita niin se tulis kans illalla kylään. Me sit lähettiin lenkille, ja arvatkaa mikä mua ootti! Buldoggi! Se oli jotenkin niin vihasen näkönen et oli pakko sanoo paha sana. Mä kuitenkin vähän viel yritin ja haistelin et se on varmasti tyttö... nyt tuli sit paha sana mulle! Tää ilta oli sitten sinetöity, en saanu leikkikaveria ja piste. Kävi kyllä mielessä et johtuko se tästä mun hieman räjähtäneestä ulkoasusta, mut oonhan mä silti aika hieno mies... Ens viikolla pääsen trimmiin, ja sit oon kyl taas niin vetävä et jos kaikki tytöt ei tykkää musta niin johan on ihme. Mietin kyl jälkeenpäin et toisaalta se ois voinu olla ihan kiva et ois ollu kotonakin leikkikaveri (en oo kyl ihan varma jaksaako bulldogit leikkiä..), mut nyt sit kaikki ihmiset leikki vaan mun kanssa. Voitin siis joka tapauksessa!

Nyt oon tosi poikki, eilen oltiin vaan kylässä ja tänäänkään en oo malttanu nukkua, kun on ollu koko ajan vaan uusia ihmisiä meillä käymässä (mun takia ne varmaan on tullu..). Kaikki päikkäritkin on jääny väliin.

Äippä ja iskäkin on nyt valvonu niin myöhään että on turha haaveilla aikaisesta aamulenkistä. Menen tästä siis superpitkille yöunille.

Toivottavasti teillä kaikilla oli tooosi mukava joulu ja saitte ihania lahjoja.

Lipaisut minulta teille,
Romeo

2 comments:

Veeti09 said...

Siis aivan IHANA nalle=)))
Mistä ihmeestä noin kestävän ja ison nallen löytää??????

Kennel Meomodo said...

Joulupukki toi:) Ja ei tää taida olla sen kestävämpi kuin mitkään muutkaan nallet, kohtelen mun nalleja vaan ihan rakkaudella niin ne kestää! Mä oon aika valikoiva, joistain pehmoista tulee silppua saman tien, mut jotkut sitten on paremmassa hoidossa...