Monday, December 21, 2009

JEEE, lunta!

Hei kaikki glenniystävät!

Tätä olen odottanut, lunta! Ja nyt sitä on. Äippä ei ole kovin innoissaan, mutta mulla riittää intoa senkin puolesta. Ihanaa olla lenkillä, samat reititkin tuntuu ihan uusilta kun on tota valkosta töhkää joka paikassa:)



Musta tuntuu että kohta tapahtuu jotain kivaa. Äippä puhuu joulusta ja tiedän että sen vaatekaapissa on sellanen iso nalle. Mä oon nähny sen! Ja tiedän että sen on ihan pakko olla mulle, oon todellakin ansainnu sen, oonhan mä niin ihana ja kiltti (hih..) Virnistelen täällä keskenäni.... Tai sit mä en kyllä kestä, jos sen saa joku muu. Pitää varmaan keksiä valmiiksi jo joku suunnitelma, miten mä saan sen omakseni. Kerron sitten myöhemmin kuin kävi.

Mä en kyllä tiiä että miten joulu eroaa vaikka näyttelyistä. Jos oon ollu oikein kiltti poika ja totellu näyttelyissä, niin saan sillonkin paljon lahjoja ja superherkkuja. Niinku viimeks Messarissakin, sain uusia leluja ja paljon herkkuja;) Mä taidan olla sen verran parempi glenni että mulla on useemmin joulu kuin muilla. Tai sit mun äippä vaan on ihan pimee...




Muistakaahan muutkin kirjotella tänne kuulumisia ja laittaa paljon kivoja talvikuvia.

Nyt haluan toivottaa teille kaikille oikein ihanaa joulua! Ja nauttikaa lumesta!

Romeo

No comments: