Wednesday, July 15, 2009

Lähikuvassa Romeo


Heissan! Mun kesä oikeestaan vasta alkaa, kun äippä jäi nyt lomalle. Se tuli kyllä heti kipeeks, mutta paranee hyvin kun mä oon hoitamassa sitä:)

Lomalla luvassa ainakin mökkeilyä, ihanaa että pääsee varmasti uimaan. Oon mä kotilenkilläkin käyny uimassa, mutta se on ihan tylsää kun on jo sit hiki kun pääsee kotiin... Ihan ekaks mun täytyy mennä kuitenkin vähäks aikaa hoitoon, äippä ja iskä menee johonkin juhliin ja siis mua ei oteta mukaan. Mähän oisin siis suorastaan yksi ohjelmanumero:) No, joka tapauksessa heti niitten jälkeen lähdetään Keski-Suomeen ja pääsen sit taas ihan villinä juoksemaan saaressa. Äippä on sitä mieltä että sieltä en pääse ainakaan karkuun, mut se voi viel yllättyä et kuinka hyvä uimari mä oon. Hih! Niistä sitten myöhemmin.

Lipaisut kaikille!
Romeo

Ps. Kirjoitelkaahan muutkin tänne kesäkuulumisia:)

No comments: