Monday, July 27, 2009

Kesä

Moi kaverit!

Kesä on mennyt hirveätä vauhtia, ja aattelin tulla tänne vähän kertomaan kuulumisia. Mä oonkin jo aika iso jätkä jo, ikää mulla on jo 9 kuukautta!

Tulin just mökiltä hoidosta. Mut vietiin sinne viikoksi, kun noi mun omat ihmiset lähti jonnekin reissuun. Mökillä oli kivaa, kun siellä sai mummolta ja papalta herkkuja ja paljon huomiota. Käytiin myös mustikoita poimimassa, mä tykkään syödä ne suoraan puskasta. Veneilinkin varovasti pari kertaa lyhyesti, en kyllä ihan ymmärtänyt sen homman pointtia. Uimaan mua ei kyllä saa ollenkaan. Hyi, en tykkää vedestä ollenkaan. Vesi on juomista varten!

Alkukesästä mä kävin Leena-mamman luona, jossa mun look uusittiin Minjan toimesta. Ai että musta tuli komea. Pääsen kuulemma näyttelyynkin syksyllä. En kyllä ite oikein ymmärrä vielä mikä se sellainen on, mutta kuulostaa hauskalta.

1 comment:

Kennel Meomodo said...

Voi sua Riku! Et tajua mitä menetät! Mikään ei ole niin ihanaa kuin kuumana päivänä hypätä järveen ja viilentyä:) Ei sitä nyt pakko ole noin tunteella tehdä mitä minä, mutta kokeile edes!

Romeo

Ps. Mä oon kyllä sen verran pimee että ekan kerran tänä keväänä jäitten seassa;) En vaan voi vastustaa uimista.. ja paria muutakin asiaa kuten juustoa ja tomaattia, hih!