Monday, December 1, 2008

Kiltti kummitus

Hei!

Mä osallistun yleensä innokkaasti kaikkeen kotipuuhaan, kuten esimerkiksi lakanoiden vaihtaminen on mun mielestä ihan ylikivaa. Äippä tais hermostua mun osuuteen ja teki musta kummituksen. Olinpa tosi pelottava.... Mut jos äippä luulee et mä en tän jälkeen enää halua osallistua tähän touhuun, niin se on väärässä. Musta kummitteleminen oli tosi kivaa!

Seuraavaksi voisin olla vaikka mopin metsästäjä, imuritaistelija, kylppärin suihkuttelija, roskisten tyhjentäjä, lautasten putsaaja... kyllä siivouspäivinä vaan on kivaa:)

Romeo

Ps. Mun spesiaalialaa on ikkunoiden peseminen, mä en vaan ymmärrä et miksi noi pisarat ei häviä laseista vaikka kuinka nuolen!



1 comment:

Ellen said...

Meilläkin on tuollainen kummitus, se vaan useasti ottaa hieman pyyhemäisemmän olomuodon... Ja menee pitkin seiniä :) Pelottavaa