Thursday, May 1, 2008

Kävin sitten vessassa...

Hei!
Mä kävin sitten vessassa, ihan oikeesti. Äippä sano mulle että menee käymään vessassa. Mä oon aina miettiny että jos kerta ihmiset käy siellä tarpeillaan niin miksei sitten glennitkin. Nyt sitten päätin änkeä itteni äipän mukaan vessaan ja kattoa mitä tapahtuu. Äippä päästi mut mukaansa ja ihan pokkana pissasin viemärin päällä. Tein sen vielä sellasessa tyttöjen asennossa, jotta osun paremmin. Olisitte nähneet äipän ilmeen! Se ei voinu uskoa silmiään, kun nätisti siinä hoidin ohimennen tarpeeni, hih! Ei se ees suuttunu mulle, mut kyl se sano ettei tästä saa tulla tapaa... ja herkkuja en tästä suorituksesta saanu, höh! Mun mielestä se oli meinaa kyllä mun päivän paras idea. Ja niitähän riittää:)





Tässä otan tosi lunkisti, glennimäisen kierossa asennossa.


Ihanaa kevättä kaikille!


Romeo

No comments: