Friday, March 14, 2008

Ihan putkeen!

Hih! Mulla menee nykyään ihan putkeen. Äippä osti mulle sellasen putken ja voi veljet (ja siskot) kuinka siitä on kiva juosta. Koulusta jo tiesin, että miten siitä mennään. Yleensä oon kyllä saanu herkkuja aina kun oon juossu siitä läpi, mut kun SE oli kotona, niin ihan sekosin. Äippä jätti sen eteiseen ja minä poika juoksin varmaan tunnin sitä ees taas, ihan keskenäni. Mut olipa se vaan hauskaa! Äippä tuli aina välillä kurkkaamaan pärjäänkö ja sit se vaan naureskeli nurkan takana. Ja minä mennä rytistin entistä kovempaa.

Ja sit toinenkin juttu... oon keksiny kivan uuden leikin, äipän harmiksi:) Aika usein äippä menee työpäivän jälkeen nukkumaan päikkärit (tietty mua kyllä pitää rapsutella ensin..). Ootan yleensä vähän aikaa, sitten otan vauhtia ja hyppään sen päälle pommilla. Voitte varmaan uskoo kuinka kivaa se on, hihhih! Sit äippä muka suuttuu mulle, mutta mitäpä pari märkää glenni-pusua ei korjaisi. Ei se kauaa jaksa olla vihanen kun suukottelen sitä kunnolla ja sit käperryn sen kainaloon. Eihän meitä voi kukaan vastustaa, sellasia me glennit ollaan!

Kevättä odotellen, Romeo

No comments: