Monday, August 6, 2012

Ihan lomalla


Kyllä tämä lomailu on rankkaa puuhaa! Mutta on siinä omat hyvätkin puolensa, etenkin kun ollaan maalla. Siellä me taas unohdettiin kotirutiinit ja ulkoiltiin kaikki päivät. Ja meillä oli siellä vieraitakin! Romeo on joskus aiemmin nähnyt vauvoja, mutta mä en ollu, paitsi tietenkin kauempaa lenkillä. Äipän kummipoika tuli kylään ja siinä riittikin ihmettelemistä:) Sitä ennen äippä otti meistä "edustuskuvat" että voidaan näyttää että maallakin voi olla siisti koira, tai jotain. Pimee tyyppi.

Ihana Mister Romeo

Prinsessa Tinka

Ja sitten päästiinkin asiaan, vieraita tuli kylään!


Romeo oli lunkisti hierottavana, aika rohkea poika! Mä päätin aloittaa tutustumisen pusuilla, ihan niinkuin isompienkin ihmisten kanssa ;)


Pusuja pusuja pusuja ihanalle pikku-pojalle! Se ei kyllä ihan hirmusti tykänny pussailusta, se oppi jo heti työntämään mut pois suukottelemasta. Se ei ihan tainnu ymmärtää mun rakkaudenosoituksia, hassu mies.


Hieman rauhallisempi lähestymistapa tuottikin sitten jo paremmin tulosta.


Pikkumies alkoi ihan vapaaehtoisesti silittää muakin :) Kyllä mun silti teki mieli vähän lipasta sitä naamasta.. joku tais aavistaa sen kun mun ei ihan annettu jäädä pikkumiehen kanssa kahdestaan.. Saankohan mäkin joskus omia vauvoja..? Vauvat on kyllä aika kivoja!


Pikkumiehellä oli kyllä aika kivoja leluja, meidän teki melkein mieli leikkiä niillä.. äippä mulkaisi meitä siihen malliin, ettei sitten uskallettu ees koskea niihin. Oltaishan me voitu leikkiä pikkumiehen kanssa yhdessä!


Nooo, en mä koko aikaa jaksanu ihmisten, pienien tai isojen, kanssa seurustella. Täytyhän tän prinsessan vetästä välillä kesälook-päälle, heh! Enks mä oo aika rock?


Romeokin haki kurasukat jalkaan ja nautti kostealla nurmikolla kierimisestä. Äippä vähän vihjas että ollaan ehkä molemmat perusteellisen kylvyn tarpeessa kun päästään kotiin.. no, se on sitten myöhemmin:)


Aurinko laskee, selkäsi taa.. se värjää sun hiuksesi punaisellaan... Mä melkein herkistyin auringonlaskua katsellessa, mutta ei kerrota kellekään!

Toivottavasti kesä jatkuu vielä, edes vähäsen:)

Tinka ja Romeo

No comments: