Friday, July 20, 2012

Romeon vuoro!

Täällä on höpisty vaan Tinkasta ja Tinkan reissuista... Tai no kyllähän mäkin tavallaan liityin tuohon Kokkolaan, kun siellä on mini-Romeo Bruno;)

Mutta tässä mä oon, Romeo, nautiskelen vihreästä nurmikosta ja vapaana juoksemisesta. Yllättäen siis oltiin taas Keuruulla. Mutta sehän on kiva paikka, joten ei haittaa vaikka oltais useamminkin!


Äippä kertoi mulle, että kunhan mun turkki kasvaa, niin sitten se voisi lähteä pitkästä aikaa munkin kanssa näyttelyyn. Se ois kyllä aika kiva juttu! Viime kerrasta onkin jo aikaa. Ja se on ollu vähän tylsää, että äippä aina vaan lähtee Tinkan kanssa.. Kyllä se sit huomioi muakin ja tehdään kahdestaan juttuja, mutta ei se oo sama asia. Näyttelyissä saa niin paljon herkkujakin.. ;)


Mutta nyt mä vaan nautiskelen olostani. Ja tietty kesästä! Ja siitä, että äippä ja iskä on lomalla ja päästään olemaan maalla.

Ihanaa kesää teille kaikille!

Romeo

No comments: