Monday, April 9, 2012

Ystävyyttä ja pulkkainhoa

Pitkien pyhien kunniaksi me oltiin Keuruulla! Tuttu paikka, mutta täällä on aina niin mukavaa, kun saadaan juosta ja riehua ihan niiiiiiiiin paljon kuin halutaan. Nyt hienoa oli vielä se, että lumi oli niin kestävää, että voitiin juosta sen päällä ihan rauhassa. Tosin Tinksu olisi varmaan mielellään välillä vähän uponnutkin, se kun tykkää kieriä ja telmiä lumihangessa:)

Meidän kotijellona Romeo tarkkaavaisena.

VUHVUH! Tinksu vahdissa ettei vaan tule ketään ulkopuolisia meidän
rauhaa rikkomaan.


Ollaan me aikamoiset kaverukset :) Ei varmaan ees osattais olla ilman toisiamme. Siksiköhän se Tinksukin on välillä näyttelyissä niin ärripurri, kun sillä on ikävä mua..?

Jos mä vaikka kohta saisin makkaraa? Yritän katsoa sua
näin nätisti, jooko äippä?

Lähes iskemätöntä telmimismaastoa:)

Täältä mä tuun! 

Riemua!

Vähän kovaa tää lumi, mutta kellin silti:)

Rauhallisella aamulenkillä, tästä se päivä taas alkaa!

Pitäisköhän hommata aurinkolasit, kun niin häikii??

Ihan kaikki ei kuitenkaan oo kivaa, täälläkään. Tinksu ei voi sietää pulkkia, lapioita ja lumikolaa. Ja se ei ees tykkää että kukaan laskee pulkalla :( Hupsu tyttö, sehän on vaan kivaa! Tässä pulkka saa vähän kyytiä.


Yllättäen me oltiin molemmat ihan poikki tän reissun jälkeen. Nyt kelpaa nukkuakin taas pitkään, Tinksu meni nukkumaan rauhassa sängyn alle ja mä nukun missä milloinkin. On mulla oma patja, mutta harvemmin siinä tulee köllöteltyä..

Romeo ja Tinka

No comments: