Friday, June 18, 2010

Mä saan pikkusiskon!

Hei!

Nyt en kyllä oikein tiedä kuinka tähän suhtautuisin, mutta mä saan pikkusiskon. Se tulee meille kesän lopulla, eli onhan mulla vielä onneksi aikaa olla talon ainut koiruus hetken aikaa ja nauttia kaikesta huomiosta ihan itse. Mä toivoisin että siitä tulee hyvä kaveri mulle:) Mä voin opettaa sille kaikkia juttuja, kuten miten äipältä saa helpoiten herkkuja, heh! Yhtä asiaa mä kyl toivon tosi paljon, sitä ettei se tuhoa mun kaikkia leluja... mulla on kaikki lelut koko ajan esillä ja valkkailen niistä sen millä haluan milloinkin leikkiä. Yleensä illalla kaikki lelut on ympäri kämppää. Äippä yritti opettaa mua keräämään ne ihan itse, mutta toistaiseksi en oo ihan syttyny asialle... ;)

Mutta joka tapauksessa, joku näistä on Tinka, mun pikkusisko. Äippä on asiasta ihan yli-innoissaan, enkö minä nyt olisi  riittänyt...



Ennen pikkusiskon tuloa ehtii onneksi vielä tapahtua kaikkea kivaa. Ensi viikolla lähdetään viikoksi mökille, joku juhannuskin siinä on. Liittyyköhän siihen se juttu, kun viime vuonna kävin kierimässä jossain mustassa nokikasassa, joka kuulemma oli ollut kokko? Äippä ei ihan ilahtunut mun turkin uudesta epämääräisestä raidoituksesta, heh! Mut ei aina voi voittaa, eikös niin?

Romeo

1 comment:

Molly & Miller said...

Moi Romeo!

Sulle on tulossa melkonen elämänmuutos...mä sen tiedän jos kuka! Mulla on näet kanssa pikkusisko, ollut jo kohta kolme vuotta. Sillon kun se tuotiin meille, tuumasin, että "Voitte mun puolesta viedä ton rääpäleen sinne mistä sen tänne raahasittekin." Oli se aikamoinen shokki, voi pojat!

Mutta se rääpäle vaan tuli aina hakemaan mua leikkiin ja toi leluja ja tökki ja tuli kylkeen kiinni, ja jotenki siinä vähitellen meistä tulikin kavereita! Nyt me sitten ollaan kuulemma kuin paita ja peppu, eikä meitä saada eroon toisistamme millään.

On se kuule loppujen lopuks aika hieno juttu että on pikkusisko, vaikka välillä se ärsyttääkin. Mutta mulla on aina kotona oma kaveri, joka jaksaa leikkiä mun kanssa hippaa ja takaa- ajoa ja vetää lelua sun muuta nastaa.

Onneks olkoon Romeo, sulle on tulossa kiva kesä!


T. Miller ( ja ihan vähän Molly- sisko )