Saturday, August 22, 2009

Sinne, tänne ja tonne:)

Heips!

Vielä jatkan vähän kesäisillä jutuilla:) Mua kiinnostaa niin paljon kaikki, etten välillä tiedä, että mihin suuntaan oikein menisin. Pitkällä matkalla Rantasalmelle esimerkiksi taisi jo menosuunta hämärtyä, hih!



Niinkuin jo varmaan tiedätte, mulle uiminen on ihan ykkösjuttu. Ja mä en oo niin nuuka, onko mutapohja tai sit jotain vesikasveja, ihan sama kunhan on vettä. Tällä retkellä yritin jopa piiloutua rantakasveihin, ihan vaan huvin vuoksi... Äippä ei kyl oikein tykkää näistä mun kaislikkoretkistä, kun keräsin pari kaveria (jotain punkkeja) kyytiin. Pitäis mennä nätisti rannasta uimaan niinkuin ihmisetkin. Mut hei, mä oon koira enkä ihminen!



Mua ei myöskään hirvitä juuri mikään ja rohkeasti kokeilen eri lähestymistapoja veteen. Koskaan en ole vielä sellaiseen paikkaan joutunut, josta en olisi päässyt pois. No okei, kerran isi joutui soutamalla hakemaan mut yheltä kiveltä, kun en jaksanutkaan uida takas. Mutta ei muistella sitä:)


Äipän ja iskän lomat on nyt ohi. Toisaalta ihan hyvä, että välillä voi oikeasti rauhassa keskittyä nukkumiseen. Koko kesä ollaan oltu milloin milläkin mökillä ja enhän mä oo voinu rauhoittua edes päikkäreille, kun on niin paljon kivaa tutkittavaa.

Äippä tuli halimaan mua, kun oli aamulla lähdössä töihin pitkästä aikaa. Mä lähinnä mulkasin sitä, että mee nyt jo että saan olla rauhassa, hih! Se katto mua vähän oudosti, mutta lähti kuitenkin, hyvä! Ja tiedänhän mä että kaikki mun ihmiset tulee kuitenkin illalla taas kotiin:)

Romeo

No comments: