Saturday, May 16, 2009

Heikkohermoisempaa vois jo hirvittää...



.. mutta ei mua!
Meiän partsi on yks mun suosikkipaikoista. Kerrankin joku arkkitehti on ajatellut koiria ja suunnitellut sellaisen partsin, että mäkin nään ulos:) Kiitos sille arkkitehdille, joka on ajatellut kerrostalokoiria!


Asutaan siis neljännessä kerroksessa ja täältä on mielettömät näkymät. Nään jo kaukaa, jos joku koirakamuistani on liikkeellä ja voin seurata muutenkin ihmisiä menemässä ja tulemassa. Maisemat siis vaihtuu koko ajan. Äipän yhtä kaveria hirvittää, kun lasit on lattiaan asti, eikä se halua tulla parvekkeelle. Olkoot sitten sisällä, mutta se ei kyllä tiedä mitä menettää!

Aurinkoisia ja iloisia päiviä teille!

Romeo, Romppu, Pomppu, Romppu-pomppu....

2 comments:

Riku said...

Moi!

Vähänkö sulla on Romea hieno parveke! Mulla on vaan kiviseinää, jossa on pari pientä kurkistusikkunaa, ja sitten on ne parvekelasit, mutta ne on ihan liian korkealla mulle. Mun tarttee aina hypätä rahille, jotta näen pikkuikkunoista mitä pihalla tapahtuu.

Molly & Miller said...

Voi että mekin ollaan kateellisia sun maisemille....meillä on kanssa vaan umpiseinää meidän parvekkeella, pieni ikkunanpätkä, joka on sitten sellaista rypylää, ettei me nähdä siitä mitään. Ollaan koitettu kiivetä tuoleille ja kurkkia kaiteen yli, mutta kun ei sekään oikein onnistu. Nauti sä meidänkin puolesta hienoista näkymistä!