Friday, January 9, 2009

Lunta

Itse nakertelen tässä parhaillaan possunkorvaa, ja laitoin ton mun sihteerin kirjoittelemaan teille sanelun mukaan. Nyt täällä meillä on arki alkanut, ja noi mun ihmiset häviää aina moneksi tunniksi jonnekin. Itse nautin silloin hiljaisuudesta ja lepäilen. Oon mä vähän aina välillä leikkinytkin, sellaisesta rullasta tulee namipaloja, jos sitä oikein osaa käsitellä. Yks päivä mulla oli vähän enemmän tylsää, joten raahasin ainakin viisi kenkää kenkätelineestä uusiin mestoihin. Mitä niitä siellä hyllyssä säilytetään? Tätä mä yleensä kyllä harrastan, kun noi ihmiset on kotona. Sillä saa ainakin niitten huomion, joten se on paljon kivempaa silloin. Ne jaksaa aina vaan viedä ne takaisin sinne hyllyyn. Kyllähän ne jotain yrittää komentaa, mutta en mä jaksa aina totella.

Yleisesti noi mun ihmiset on kyllä ihmetelleet kuinka kiltistä mä tähän asti olen nämä päivät yksinäni ollut. En oo vielä ehtinyt mitään tuhota.

Eilen täällä meillä päin tulikin taivaan täydeltä lunta. Tää olikin mulle uusi juttu, ja arvatkaas oliko kiva juosta siellä lumihangessa! Sisään tullessa pääsinkin sitten suihkuun sulattelemaan kaikkia niitä lumipaakkuja.


No comments: